AKŞEHİR EĞİTİM-İŞ’TEN NASRETTİN HOCA MTAL’E ZİYARET

Eğitim (HP) - Haber Poligon | 23.06.2026 - 18:47, Güncelleme: 23.06.2026 - 18:47 201 kez okundu.
 

AKŞEHİR EĞİTİM-İŞ’TEN NASRETTİN HOCA MTAL’E ZİYARET

Eğitim-İş Akşehir Temsilciliği, örgütlenme ve okul ziyaretleri kapsamında Nasrettin Hoca Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni ziyaret etti. Temsilcilik Başkanı İbrahim Sarıtaş ve Temsilcilik Sekreteri Umut Akbulut, okul yöneticileri ve öğretmenlerle bir araya gelerek eğitim gündemine ilişkin görüş alışverişinde bulundu.
Ziyaret sırasında mezuniyet programına da katılan Eğitim-İş heyeti, öğrencilerin mezuniyet sevincine ortak oldu. Programla ilgili değerlendirmelerde bulunan Eğitim-İş Akşehir Temsilcilik Başkanı İbrahim Sarıtaş, öğretmenlerin öğrenciler için gösterdiği özverinin takdire şayan olduğunu belirterek şunları söyledi: “Öğrencilerimizin mezuniyet heyecanını paylaşmaktan büyük mutluluk duyduk. Özellikle öğrencilerine yalnızca akademik bilgi vermekle kalmayıp onların hayatlarına dokunan, mezuniyet programlarını büyük bir emek ve özenle hazırlayan öğretmenlerimizi yürekten kutluyoruz. Eğitim emekçilerimizin fedakârlıkları, gençlerimizin geleceğe daha güvenle bakabilmesinin en önemli güvencesidir.” Öğretmenlerle gerçekleştirilen görüşmelerde eğitim çalışanlarının yaşadığı sorunlar, son dönemde ülke genelinde yaşanan öğretmen ölümleri, eğitim kurumlarında güvenli çalışma ortamının sağlanması ve öğretmenlerin özlük haklarının geliştirilmesi konuları ele alındı. Eğitim-İş’in bu konulardaki mücadelesi hakkında bilgi veren Sarıtaş, eğitim emekçilerinin haklarının korunması için ortak hareket etmenin önemine dikkat çekti. Öğretmenlerin Eğitim-İş’in çalışmalarını yakından takip ettiğini ve sendikanın eğitim çalışanları nezdindeki görünürlüğünün her geçen gün arttığını ifade eden Sarıtaş, “Eğitim-İş, laik, bilimsel, kamusal ve demokratik eğitim mücadelesini kararlılıkla sürdürmektedir. Eğitim emekçilerinin haklarını korumak ve geliştirmek adına çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi. Ziyaretin sonunda okul yöneticilerine ve öğretmenlere misafirperverlikleri için teşekkür eden Eğitim-İş heyeti, eğitim emekçileriyle dayanışmayı büyütmeye devam edeceklerini ifade etti.
Eğitim-İş Akşehir Temsilciliği, örgütlenme ve okul ziyaretleri kapsamında Nasrettin Hoca Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni ziyaret etti. Temsilcilik Başkanı İbrahim Sarıtaş ve Temsilcilik Sekreteri Umut Akbulut, okul yöneticileri ve öğretmenlerle bir araya gelerek eğitim gündemine ilişkin görüş alışverişinde bulundu.

Ziyaret sırasında mezuniyet programına da katılan Eğitim-İş heyeti, öğrencilerin mezuniyet sevincine ortak oldu. Programla ilgili değerlendirmelerde bulunan Eğitim-İş Akşehir Temsilcilik Başkanı İbrahim Sarıtaş, öğretmenlerin öğrenciler için gösterdiği özverinin takdire şayan olduğunu belirterek şunları söyledi:

“Öğrencilerimizin mezuniyet heyecanını paylaşmaktan büyük mutluluk duyduk. Özellikle öğrencilerine yalnızca akademik bilgi vermekle kalmayıp onların hayatlarına dokunan, mezuniyet programlarını büyük bir emek ve özenle hazırlayan öğretmenlerimizi yürekten kutluyoruz. Eğitim emekçilerimizin fedakârlıkları, gençlerimizin geleceğe daha güvenle bakabilmesinin en önemli güvencesidir.”

Öğretmenlerle gerçekleştirilen görüşmelerde eğitim çalışanlarının yaşadığı sorunlar, son dönemde ülke genelinde yaşanan öğretmen ölümleri, eğitim kurumlarında güvenli çalışma ortamının sağlanması ve öğretmenlerin özlük haklarının geliştirilmesi konuları ele alındı. Eğitim-İş’in bu konulardaki mücadelesi hakkında bilgi veren Sarıtaş, eğitim emekçilerinin haklarının korunması için ortak hareket etmenin önemine dikkat çekti.

Öğretmenlerin Eğitim-İş’in çalışmalarını yakından takip ettiğini ve sendikanın eğitim çalışanları nezdindeki görünürlüğünün her geçen gün arttığını ifade eden Sarıtaş, “Eğitim-İş, laik, bilimsel, kamusal ve demokratik eğitim mücadelesini kararlılıkla sürdürmektedir. Eğitim emekçilerinin haklarını korumak ve geliştirmek adına çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

Ziyaretin sonunda okul yöneticilerine ve öğretmenlere misafirperverlikleri için teşekkür eden Eğitim-İş heyeti, eğitim emekçileriyle dayanışmayı büyütmeye devam edeceklerini ifade etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberpoligon.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.