AKŞEHİR'DE 16 BİN 151 ÖĞRENCİ KARNE SEVİNCİ YAŞADI

Eğitim (HP) - Haber Poligon | 26.06.2026 - 21:23, Güncelleme: 26.06.2026 - 21:23 159 kez okundu.
 

AKŞEHİR'DE 16 BİN 151 ÖĞRENCİ KARNE SEVİNCİ YAŞADI

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Akşehir'de 16 bin 151 öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline başladı. Karne dağıtım töreni Nihat Dayanık İlkokulu'nda düzenlenirken, protokol üyeleri öğrencilerin sevincine ortak oldu.
Akşehir'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte ilçe genelinde öğrenim gören 16 bin 151 öğrenci, karnelerini alarak uzun bir eğitim maratonunun ardından yaz tatiline çıktı. İlçedeki resmi karne dağıtım programı, Nihat Dayanık İlkokulu'nda gerçekleştirildi. Düzenlenen törene Akşehir Garnizon Komutanı Albay Dr. Hüseyin Şen, Akşehir Belediye Başkan Vekili Cevat Nuri Bozoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Beytullah Ekerbiçer, İlçe Milli Eğitim Müdürü Barbaros Topaloğlu, Akşehir Orman Şefi Mehmet Korkmaz, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Sınıfları tek tek ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerin heyecanına ortak olarak karnelerini dağıttı. Öğrencilerle yakından ilgilenen protokol üyeleri, eğitim yılı boyunca gösterdikleri gayret dolayısıyla çocukları tebrik ederken, yaz tatilini verimli değerlendirmeleri konusunda da çeşitli tavsiyelerde bulundu. Öğrencilere bol bol kitap okumaları, sosyal ve sportif faaliyetlere zaman ayırmaları, aileleriyle kaliteli vakit geçirmeleri ve tatil boyunca güvenlik kurallarına dikkat etmeleri yönünde önerilerde bulunuldu. Karne heyecanı yaşayan öğrenciler ise tatilin başlamasının mutluluğunu yaşarken, arkadaşları ve öğretmenleriyle bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Barbaros Topaloğlu da eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlanmasında emeği geçen yönetici, öğretmen, veli ve öğrencilere teşekkür ederek, yaz tatilinin hem dinlenme hem de kişisel gelişim açısından en iyi şekilde değerlendirilmesini temenni etti. 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Akşehir'de görev yapan binlerce öğretmen de yaz tatiline girerken, öğrenciler yaklaşık üç aylık tatilin ardından 17 Eylül 2026 tarihinde başlayacak yeni eğitim öğretim yılında yeniden ders başı yapacak. Eğitim camiası, yeni dönemin sağlık, başarı ve huzur içerisinde geçmesi temennisiyle yaz tatiline başladı.
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Akşehir'de 16 bin 151 öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline başladı. Karne dağıtım töreni Nihat Dayanık İlkokulu'nda düzenlenirken, protokol üyeleri öğrencilerin sevincine ortak oldu.

Akşehir'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte ilçe genelinde öğrenim gören 16 bin 151 öğrenci, karnelerini alarak uzun bir eğitim maratonunun ardından yaz tatiline çıktı.

İlçedeki resmi karne dağıtım programı, Nihat Dayanık İlkokulu'nda gerçekleştirildi. Düzenlenen törene Akşehir Garnizon Komutanı Albay Dr. Hüseyin Şen, Akşehir Belediye Başkan Vekili Cevat Nuri Bozoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Beytullah Ekerbiçer, İlçe Milli Eğitim Müdürü Barbaros Topaloğlu, Akşehir Orman Şefi Mehmet Korkmaz, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Sınıfları tek tek ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerin heyecanına ortak olarak karnelerini dağıttı. Öğrencilerle yakından ilgilenen protokol üyeleri, eğitim yılı boyunca gösterdikleri gayret dolayısıyla çocukları tebrik ederken, yaz tatilini verimli değerlendirmeleri konusunda da çeşitli tavsiyelerde bulundu.

Öğrencilere bol bol kitap okumaları, sosyal ve sportif faaliyetlere zaman ayırmaları, aileleriyle kaliteli vakit geçirmeleri ve tatil boyunca güvenlik kurallarına dikkat etmeleri yönünde önerilerde bulunuldu. Karne heyecanı yaşayan öğrenciler ise tatilin başlamasının mutluluğunu yaşarken, arkadaşları ve öğretmenleriyle bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Barbaros Topaloğlu da eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlanmasında emeği geçen yönetici, öğretmen, veli ve öğrencilere teşekkür ederek, yaz tatilinin hem dinlenme hem de kişisel gelişim açısından en iyi şekilde değerlendirilmesini temenni etti.

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Akşehir'de görev yapan binlerce öğretmen de yaz tatiline girerken, öğrenciler yaklaşık üç aylık tatilin ardından 17 Eylül 2026 tarihinde başlayacak yeni eğitim öğretim yılında yeniden ders başı yapacak. Eğitim camiası, yeni dönemin sağlık, başarı ve huzur içerisinde geçmesi temennisiyle yaz tatiline başladı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberpoligon.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.