AKŞEHİR ADLİYESİ’NDE VEDA GECESİ: TAYİN OLAN HAKİM VE SAVCILAR UĞURLANDI
AKŞEHİR ADLİYESİ’NDE VEDA GECESİ: TAYİN OLAN HAKİM VE SAVCILAR UĞURLANDI
2026 yılı yaz kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen Akşehir Adliyesi hakim ve Cumhuriyet savcıları için veda yemeği düzenlendi. Meslektaşlarının ve adliye personelinin katılımıyla gerçekleştirilen programda duygu dolu anlar yaşandı.
Livapark Restaurant’ta düzenlenen veda yemeğine Akşehir Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Abur, Adalet Komisyonu Başkanı Burak Dinç, Akşehir Adliyesi’nde görev yapan hakim ve Cumhuriyet savcıları ile çok sayıda adliye personeli katıldı.
Programda, yaz kararnamesiyle Akşehir’den ayrılacak olan hakim ve Cumhuriyet savcıları birer veda konuşması yaptı. Konuşmalarda Akşehir’de görev yapmaktan duydukları memnuniyeti dile getiren yargı mensupları, birlikte görev yaptıkları meslektaşlarına ve adliye personeline teşekkür etti.
Programda söz alan meslektaşları da tayini çıkan hakim ve savcılara yeni görev yerlerinde başarı dileklerini ileterek, Akşehir’de verdikleri hizmetlerin her zaman takdirle hatırlanacağını ifade etti.
Veda konuşmalarının ardından görev süreleri boyunca adliyeye sundukları katkılar ve özverili çalışmaları dolayısıyla tayini çıkan hakim ve Cumhuriyet savcılarına plaket takdim edildi. Plaket töreninde meslektaşlar birbirlerine başarı ve iyi dileklerde bulundu.
Yemek programı, toplu hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi. Akşehir Adliyesi’nde uzun yıllar birlikte görev yapan yargı mensupları, yeni görev yerlerine uğurlanırken meslektaşlarıyla vedalaştı.
2026 yaz kararnamesiyle görev yerleri değişen hakim ve Cumhuriyet savcılarının önümüzdeki günlerde yeni görev yerlerinde mesailerine başlayacakları öğrenildi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




