AKŞEHİR BELEDİYESİ'NDEN GELENEKSEL AŞURE İKRAMI
AKŞEHİR BELEDİYESİ'NDEN GELENEKSEL AŞURE İKRAMI
Akşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı gerçekleştirecek.
Birlik, beraberlik ve paylaşmanın simgelerinden biri olan aşure ikramı, 29 Haziran Pazartesi günü saat 17.00’de Cumhuriyet Meydanı’nda yapılacak. Akşehir Belediyesi tarafından kurulacak ikram noktalarında vatandaşlara aşure ikram edilecek.
Akşehir Belediye Başkanı A. Nuri Köksal, etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada aşure gününün taşıdığı manevi değere dikkat çekerek vatandaşları programa davet etti.
Başkan Köksal, açıklamasında, “Aşure; farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturduğu, bizlere bir arada yaşama kültürünü ve paylaşmayı hatırlatan en güzel geleneklerimizden biridir. Akşehir Belediyesi olarak bu bereketi hemşehrilerimizle paylaşmak, aynı sofranın etrafında buluşmak istiyoruz. Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştireceğimiz bu geleneksel buluşmaya tüm halkımızı davet ediyorum” dedi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.




